'NEMA VEĆIH KAŠNJENJA'
Butković: Početak izgradnje druge cijevi tunela Učke je povijesni dan; otkrio i kada će Pelješki most biti gotov
Premijer Andrej Plenković i ministar Oleg Butković sudjelovali su u četvrtak na svečanosti povodom početka izgradnje druge cijevi tunela Učka, u vrijednosti od 1,5 milijardi kuna, a poručili kako je taj projekt od iznimne važnosti.
Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković rekao je kako je Hrvatska pokazala da zna realizirati velike infrastrukturne projekte.
"Iako smo najmlađa članica Europske unije, pokazali smo da znamo realizirati velike infrastrukturne projekte", poručio je Butković dodavši kako će puni profil Ipsilona i tunela Učka biti gotov do sezone 2021.
"Do kraja 2024. godine u cijelosti će biti gotov Istarski ipsilon, a 2039. godine bit će u vlasništvu Republike Hrvatske odnosno Hrvatskih autocesta. Svi ovi infrastrukturni projekti pokazuju opredjeljenje Vlade da ravnomjerno razvijamo i provodimo velike infrastrukturne projekte u cijeloj Hrvatskoj", zaključio je Butković.
Butković je o velikoj investiciji govorio i na RTL-ovom Dnevniku.
"Danas je jedan povijesni dan, čekalo se ovo desetljećima. U projektu je bilo uključeno 95 posto hrvatske građevinske operative, a ima veliki utjecaj i na rast BDP-a. Istarski ipsilon je bio crna točka hrvatskog prometa, tako da je to velika stvar i što se tiče sigurnosnog dijela. Projekt je baziran na javno-privatnom partnerstvu. Sve će biti hrvatsko 2039. godine i tunel i autocesta", rekao je Butković.
Butković je komentirao i Pelješki most.
"Nismo mi mogli tempirati da ceste budu u isto vrijeme građeni kao most. Moram reći kako infrastrukturni projekti nisu stali u vrijeme epdiemije korona virusa. Projekt gradnje Pelješkog mosta i pristupnih cesta ide dobro. Ja očekujem kako će u lipnju 2022. godine biti gotovi most i pristupne ceste", otkrio je ministar.
Podsjetimo, nakon što je u listopadu ove godine Vlada donijela odluku o izmjenama i dopunama Ugovora o koncesiji s Bina Istrom, stekli su se uvjeti za početak izgradnje druge cijevi tunela Učka odnosno tzv. podfaze 2B21 čiji radovi na podfazi 2B2-1 obuhvaćaju izgradnju drugog kolničkog traka od čvora Vranja do Tunela Učka-Portala Kvarner, dionice duge osam kilometara na sjeveroistočnoj strani autoceste, koja uključuje izgradnju 5,6 kilometara dugačke druge cijevi tunela Učka s opremom i poprečnim vezama s postojećom tunelskom cijevi te izgradnju novog odmorišta na kvarnerskoj strani tunela Učka.
Također, radovi će uključivati izgradnju novog čvora Vranja, izgradnju novog podvožnjaka, izgradnju dva nova nadvožnjaka, izgradnju prometne poveznice iznad portala obje cijevi tunela Učka na istarskoj strani, izgradnju tri nova cestarinska prolaza te izgradnju nove zgrade za vatrogasnu postrojbu na postojećoj platformi s istarske strane tunela.
Vrijednost ove faze je 1,5 milijardi kuna, a završetak svih radova se očekuje do sredine 2024.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.