NA RAČUN GRAĐANA
Bizarna reklama ministarstva i udruge privukla pažnju: Što ste vi pomisli prvi put?
Ministarstvo pravosuđa u u suradnji s Hrvatskom udrugom za medijaciju izbacilo je reklamu koja građane poziva na rješavanje sporova mirnim putem. No, jesu li sigurni da reklama prenosi poruku kako treba?
"Stalno smo se svađali. Trošili vrijeme i novac, a onda smo uzeli stvari u svoje ruke. Ako nećeš ti tko će?", rečenice su koje izgovaraju akteri reklame na početku.
Na kraju se objašnjava kako je mirenje jeftiniji i bolji način za rješavanje spora.
Zbunjujuće za građane
Reklama na početku kao da pokazuje parove koji ne mogu riješiti svoje bračne probleme pa ih se upućuje da se putem spora razvedu. Iako reklama treba imati poruku mirenja šalje drugačiju poruku onima koji je prvi puta gledaju.
Omiš ima hit reklamu: Pozvali turiste na druženje s popularnim Vatrenim
Hrvatska udruga za medijaciju na nacionalnoj i međunarodnoj razini okuplja ljude i institucije s ciljem prevencije i rješavanja sporova medijacijom. Njihova želja je primjenjujući dobre prakse te najviše stručne i etičke standarde, razviti komplementarni sustav rješavanja sporova, u kojemu središnje mjesto zauzimaju zajednički interesi, potrebe i zadovoljstvo svih sukobljenih stranaka.
Reklamu su izbacili u suradnji s Ministarstvom pravosuđa, a na kraju poručuju kako je mirenje jeftiniji način rješavanja svakog spora.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.