PROMOCIJA PLUS

BEGIĆ ZA DIREKTNO Korijen svih problema je da dvije televizijske kuće nisu zadovoljne dosadašnjim mjerenjima gledanosti

Autor

Leo Buljan

Direktor agencije za istraživanje tržišta i javnog mišljenja Promocija plus Alen Begić za portal Direktno je otkrio da se u osnivanje udruge koja će za HRT, RTL, Novu TV i FOX nabavljati "uslugu istraživanja gledanosti programa" ide, jer dvije velike televizijske kuće s popisa nemaju povjerenja u dosadašnje rezultate mjerenja gledanosti.

30.05.2019. u 20:40
Ispiši članak

"Nemam sve informacije, ali znam da neki od izglednih osnivača udruge nisu sretni s trenutnim mjerenjem gledanosti. Inicijativa za osnivanje udruge je posljedica tog nezadovoljstva. Neke od medijskih kuća nemaju potpuno povjerenje u aktualne rezultate mjerenja gledanosti. Mislim da je riječ o dvije kuće, ali bi bilo nekorektno da govorim o kojima je možda riječ, a ni sam nisam siguran u točnost te informacije", rekao je Begić.

Begić je komentirao i odluku Državne komisija za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM) te da je nemoguće predvidjeti što će se dogoditi kad se natječaj HRT-a ponovi.

"Što se tiče procedure natječaja, odluka DKOM-a je logična, ali ostaje pitanje što dalje. U pravnom smislu je za pretpostaviti da će se natječaj ponoviti. Tu se postavlja nekoliko pitanja. Misli li se žalitelj u slučaju natječaja HRT-a opet prijaviti? Hoće li se udruga u međuvremenu i formalno osnovati te tko će se sve prijaviti na taj natječaj? U ovoj fazi je to nemoguće točno predvidjeti", dodao je Begić.

Kako pojašnjava stručnjak, neke velike medijske kuće žele veći nadzor nad procesom mjerenja gledanosti. 

"Uzrok svega je manjak povjerenja u rezultate mjerenja gledanosti. Bez obzira tko će to raditi, morat će postojati neki element koji će osigurati auditiranje postupka mjerenja. To je korijen problema", zaključio je Begić.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.