IZIGRALI PROCEDURU
Banka bez suda zaplijenila klijentima novac s računa: Prisvojili čak i dječji doplatak za invalidno dijete
Nakon što je portal Direktno prvi pisao o nezadovoljstvu brojnih klijenata Erste banke, nakon što je ona preuzela poslovanje Erste Card Cluba, tj. izdavača Diners kartica, priča se ne stišava.
Iako se o svemu oglasila i sama Erste banka i ispričala klijentima, redakciji portala Direktno javljaju se i dalje brojni nezadovoljni klijente Erste banke koji prestaju poslovati s istom bankom.
Erste banka, kaže naša čitateljica (podaci poznati redakciji) jednostavno je prekršila i ignorirala ranije postignute dogovore s Erste Cardom o obročnoj otplati duga i sva nepodmirena potraživanja naplatila je s mojih računa. Bez ovrhe, redovne procedure naplate i bez obzira na ranije dogovore o obročnoj otplati, upozorava te najavljuje sudsku tužbu.
"Nakon dugo godina poslovanja sa Erste bankom definitivno ću promijeniti banku. Diners kartica otkazana početkom godine i dogovorno otplaćujem dug do listopada kada mi unatoč redovnoj uplati dodatno oduzimaju preko 600 eura s računa bez ikakvih obavijesti i to sa svakom uplatom na račun oni sve očiste do kraja, a na pisani upit za povrat se pozivaju na "sukladno članku 9.4. Banka može izvršiti prijeboj bilo kojeg dospjelog duga Korisnika s osnove bilo koje Kartice/ Okvirnog ugovora i tražbine Korisnika prema Banci s osnove transakcijskih ili depozitnih računa koje Korisnik ima otvorene u Banci, bez obzira na mjesto plaćanja ili valutu međusobnih dugovanja i to bez prethodne obavijesti i bilo kakve prethodne suglasnosti, kao i bez intervencije suda. Ako su obveze denominirane u različitim valutama, Banka može konvertirati bilo koju od njih po kupovnom tečaju s dnevne tečajne liste Banke za prijeboj dugovanja", piše nam čitateljica, nezadovoljna klijentica Banke.
"Oduzeta sredstva s računa inače nisu podložna ovrsi jer se radi o naknadi za rad na pola radnog vremena koju isplaćuje Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) i uvećani dječji doplatak za dijete s oštećenjem zdravlja!!, pojašnjava i pita se 'znaju li da su invalidnom djetetu toga dana oduzeli obrok'.
FOTO: HINA
Odgovor banke: 'Ako smo uzeli previše, vratit ćemo!'
To, na žalost, nije jedini primjer.
Drugi čitatelj (podaci poznati redakciji) također ističe kako je na uloženi prigovor dobio identičan odgovor Erste banke. I kod njega su prekršili dogovor o otplati duga i sve poslali odjednom na naplatu i to čak s nekoliko puta većim iznosom, pa mu je račun završio u negativnom minusu, a sve što je bilo na računu su jednostavno 'počistili'.
Erste banka se ispričala klijentima
"U slučaju da ispadne kako je naplaćeni iznos veći od stvarnog duga, Erste banka će izvršiti povrat", odgovoreno mu je.
Na ovaj način Erste banka kratkoročno naplaćuje svoja potraživanja, ali dugoročno gubi ugled i neke klijente.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.