SLUŽBENI POČETAK KAMPANJE

Ankica Mamić za Direktno: Od kandidata slušamo loše komunikacijske poruke, samo jedan dobro komunicira

Autor

Lucija Brailo

Službeni početak predsjedničke kampanje kreće DIP-ovom objavom kandidata koji su zadovoljili pravila o prikupljenih važećih 10.000 potpisa. Neslužbeno, kampanja je već odavno počela, što je za Direktno prokomentirala komunikacijska stručnjakinja Ankica Mamić, istaknuvši kako u ovoj kampanji svjedočimo većinom lošim komunikacijskim porukama kandidata.

05.12.2019. u 13:55
Ispiši članak

Predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović prva je započela kampanju u Dražicama na Grobnišćini, odakle potječe.

“Kampanja zapravo još nije počela, vidjeli smo samo sinoć predsjednicu. Naime, kampanja traje od ožujka, kad je Miroslav Škoro izašao sa svojom kandidaturom za predsjednika. To je činjenica, a što se tiče formalne kampanje, sinoć je predsjednica prva izašla, nisam čula ništa novo, niti drugačije od onog što smo očekivali. Vidjet ćemo hoće li i ostali kandidati sada ponovno izlaziti jer oni su svi nekoliko puta već izašli – najava, pa program, tako da za sada nismo još vidjeli ništa novo, niti bog zna kako kreativno. Osim ovog protestnog kandidata Milana Bandića, odnosno Darija Juričana, ne znam kako se trenutačno zove”, komentirala je Ankica Mamić.

Mamić dodaje kako smatra da Juričan odlično radi, za ono što je njegov cilj.

“Svima je jasno da on ne želi biti predsjednik, niti je to njegova ideja. Njegova ideja je ukazati na korupciju kao ključni problem hrvatskog društva na svim razinama i poruke koje on šalje su u tom smislu dobro artikulirane i formulirane. On je kongruentan s onim što je cilj njegove kampanje”, kaže Mamić.

Slogan Darija Juričana u ovoj je predsjedničkoj kampanji ‘Korupcija svima, a ne samo njima’, a Mamić objašnjava kako on time želi osvijestiti korupciju kao najveće zlo ovoga društva.

“On to radi dobro. Naravno, problem tih i takvih kampanja je taj što ljudi znaju da on ne želi biti predsjednik jer je to kampanja koja služi ukazivanju na neki problem. To onda limitira broj potencijalnih glasova u tom bazenu u kojem su ljudi toliko ogorčeni, ljuti, bijesni ili što već da pristaju na sve, samo da ne daju glas nikome, da tako kažem, od establišmenta, odnosno političke elite”, pojašnjava Mamić.

Što se tiče poruka ostalih kandidata, Mamić ističe kako konstantno slušamo loše komunikacijske poruke te da svakog dana svjedočimo gafu nekog od vodećih kandidata.

“Od pjevanja, preko kolača, do Škore koji je izašao s najavom da će tražiti vrlo velike ovlasti, pa završio pjevajući i do suca Kolakušića čija je najzvučnija poruka da će tražiti 70.000 kuna plaće na Pantovčaku, dok su njegovi birači zapravo protestni birači koji mrze i ministre koji zarađuju 15.000 kuna, a sad bi trebali glasati za Kolakušića koji traži 70.000. Dakle, loših poruka je puna kampanja. Po meni, više je loših nego dobrih poruka”, objašnjava Ankica Mamić dodavši kako je u ovoj kampanji loša komunikacija najvidljivija kod vodećih kandidata te da se dobrom komunikacijom može nazvati samo Juričanova.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.