ZA DIREKTNO

Ankica Mamić o kampanji: Najbolji posao odradili su Bandić i Esih

Autor

Direktno.hr

U zadnjem smo tjednu kampanje za lokalne izbore. Treba svakako pogledati jesu li građani dobili sliku o tome za koga glasovati ili je sve ostalo 'visjeti u zraku', a zbog događaja na nacionalnoj razini koji su zapravo zasjenili lokalnu utrku.

17.05.2017. u 11:33
Ispiši članak

Dok Hrvatsku trese kriza oko Vlade i Agrokora, dolaze nam lokalni izbori. Čini se kako su oni pali u sjenu događaja na nacionalnoj razini te da ljudi nisu previše doživjeli kandidate u svojim lokalnim zajednicama.

"Svi kandidati koji izlaze na lokalne izbore, u pravilu izlaze s nekim programima, ili sa svojim ostvarenim rezultatima ako su prije toga bili u mandatu. Mislim da građani to ne prate, ne čitaju, a mislim da ni članovi nekih stranka ne znaju kakvi su programi njihovih kandidata. To sigurno ne dovodi do toga da se povećava broj birača na izborima. U Hrvatskoj se politike, nažalost, ne promišljaju. Nama se prečesto događa da promjenom vlasti ili čelnika u nekim gradovima i mjestima, ujedno prestaju i započeti projekti", kaže komunikacijska stručnjakinja Ankica Mamić.

Mamić dodaje da će birači na izborima u nedjelju 21. svibnja birati po stranačkom ključu.

"Građani prije svega pripadaju određenim svjetonazorima i traže kandidate koji su im bliski. Zatim biraju prema dojmu koji im ostavlja određeni kandidat. Naravno, tu je i vidljivost kandidata, prezentacija putem TV plakata, radijskih i TV spotova. Teško se u mjesec dana kampanje nametnuti kao neki izbor, bez obzira na broj spotova koje imate ili plakata.

Pitanje pobjede na izborima je i pitanje vidljivosti kandidata kako u javnom prostoru, tako i u medijima te na društvenim mrežama.

"S profesionalnog stajališta Bandićeva kampanja je najbolja, iako on tvrdi da nije niti kunu potrošio, što mi je vrlo čudno. Ne znam volontera koji može lijepiti plakate na gradskim površinama. Njegova kampanja je profesionalno napravljena, vratio se na plakate kada je vidio da mu za repom pušu Anka Mrak-Taritaš i Sandra Švaljek. Iako Bandiću vidljivosti zapravo ne treba jer je vrlo vidljiv već godinama", kaže Mamić komentirajući i kampanju Anke Mrak-Taritaš.

"Ona je imala tim koji je od nje napravio zvijezdu društvenih mreža. To ne znači da će dobiti izbore, ali joj je to pomoglo da dođe u mainstream medije. Ona je ujedno nacionalno poznata jer je bila ministrica. Njezina kampanja je simpatična, ali mislim da je pogriješila s video spotovima u kojima dominiraju građevine. Kampanja za lokalne izbore mora biti personalizirana, želim vidjeti više nje, a manje zgrada. Nisam vidjela njezino lice na plakatima. Ipak podržavaju je velike stranke i to joj daje vjetar u leđa", smatra Mamić.

Ima li nekoga tko vas je ugodno iznenadio u cijelom ovom predizbornom natjecanju?

"Ja sam žensko i moram reći da je Bruna Esih na plakatima jako zgodna i to njoj svakako pomaže. Ima veliki plakat u Frankopanskoj ulici, na kojem ima topao ogled i to je pozitivan primjer. To je nešto što se ne može ne vidjeti".  

Svakako, razgovor s Ankicom Mamić iskoristili smo kako bi nam iznijela svoje viđenje situacije na državnoj razini te da prokomentira tko bolje 'pliva', HDZ ili Most, a nakon raspada koalicije.

"Svakako je sigurno da je taj raspad utjecao i na lokalne izbore jer su oni na neki način u sjeni događaja na državnoj razini. Treba reći da je HDZ-ova vlada na vlasti, a da je Most postao čista opozicija. Naravno da je uvijek lakše napadati negoli graditi. HDZ nosi odgovornost za državu.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.