POTEŠKOĆE SU OTKLONJENE

Ako ste u ovoj banci u velikim ste problemima: 'Pao im je sustav'

Autor

tg

Kako nam javljaju čitatelji, korisnici jedne velike banke imaju velike poteškoće pri korištenju usluga. 

24.03.2025. u 11:31
Ispiši članak

Naime, korisnici PBZ-a javljaju da je pao sustav te da zbog toga ne mogu koristiti kartice, internet bankarstvo ni bankomate.

Pri pokušaju prijave u mobilnu aplikaciju korisnicima se javlja greška "Nešto je pošlo po krivu. Pokušaj kasnije".

O problemima su građani javili i na službenoj Facebook stranici PBZ-a gdje su se požalili na nemogućnost korištenja usluga. "Ne radi vam internet bankarstvo", naveo je jedan korisnik.

FOTO: screenshot

'Dobro bi bilo da stave obavijest'

"Ni kartice, ništa. Kažu mi na telefonu da je interna greška. Glavno da šalju mailove i poruke za gluposti, a ovo ne jave korisnicima", požalio se drugi, a jedna korisnica navela je da je pao sustav: "Ne radi ni u banci. Pao je kompletan sustav. Dobro bi bilo da stave obavijest. Korisnici dolaze u banku da ne mogu plaćati na POS aparatima."

Iz PBZ-a su odgovorili na upita portala Direktno o čemu je točno riječ. "Obavještavamo Vas da je zbog tehničkih poteškoća došlo do privremene nedostupnosti u korištenju usluga Banke putem digitalnih kanala i u poslovnicama. Žurno radimo na otklanjanju istih te se ispričavamo klijentima koji trenutačno nisu u mogućnosti obaviti željenu uslugu", navode iz ove banke.

Državna banka upozorila korisnike: 'Naš zaposlenik nikad tako neće kontaktirati klijenta'

Oko 13 sati problemi su riješeni, priopćili su iz banke. "Obavještavamo Vas da su  tehničke poteškoće  otklonjene i usluge Banke putem digitalnih kanala i u poslovnicama su ponovo u funkciji", naveli su iz PBZ-a.

pbz,

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.